Magic Concepts
" De opslag is efficiënter door het combineren van ons hoofd, ons hart en onze handen. "
Het is magie !
Magic Concepts verrast, grip en gemotiveerd door de interactie van het spel en sensorische plezier. De verrassing en de vreugde van de ervaring schijnt en kleurt het verzonden bericht, waardoor het meer onvergetelijk maakt. Studies tonen aan dat als je handen betrekt gedurend verwerking van informatie de hersenen triple de opslag en verdubelt de opslag snelheid.
Dit maakt het ook mogelijk hoge zichtbaarheid van uw bericht op de werkplek. Tijdens de bijeenkomsten, op de telefoon of tijdens de pauzes de magnetische kubus wordt altijd gevonden in de handen van iemand.
En zoals de Zwitserse pedagoog Johann Heinrich Pestalozzi, zei 200 jaar geleden, "Leren is het meest effectief met het hoofd, hart en hand."
7 dingen om te weten over de effectiviteit van Magic Concepts
Radiatie effect
De Magic Cube is een bron van interactie met het merk dat zijn naam heeft verdiend. Fabricatie van hoge precisie en hoge kwaliteit uitstraling zendt de kwaliteit van uw merk aan gebruikers. Het verlangen om te spelen en te verkennen zorgt voor 100% aandacht en intensieve interactie met uw bericht.
Generatie van het verlangen
De eigendom effect creëert een verlangen naar bezit. Wetenschappelijke studies tonen aan dat fysieke interactie met een object toeneemt ownership. De gebruiker eigent uw bericht.
Blijvende invloed
Sociale vermenigvuldiging
De speelsheid die aandacht prikt
Magic Concept product heeft een uitzonderlijk hoge retentie periode in het gezichtsveld van de eigenaar die graag houden en opnieuw en opnieuw te spelen. Bij een magische kalender Concepts, deze periode ten minste 12 maanden en gewoonlijk meer.
Iedereen die een opvouwbare kubus houdt van zijn collega's en vrienden te laten zien. Mensen op het hand in hand gaan en spreken indirect het verspreiden van uw boodschap door persoonlijke aanbeveling.
Meerdere vouwen opties
The Magic Concepts kubus biedt veel design opties. Het kan producten presenteren als een tijdschema en wekken nieuwsgierigheid als een aanvulling op actie mailing. Het kan ook verhalen vertellen, uitnodiging, communiceren waarden en dankbaarheid.
Het verlangen om te spelen en de focus genereert positieve beweging, openheid en de bereidheid om deel te nemen aan iets. Gebruikers begrijpen uw bericht sneller en herinneren positiever.
Multisensorische explosie
Touch, clik op. Zien. Zij wederzijds versterken de perceptie en verhogen neuronale activiteit van de hersenen van de gebruiker tot 1000%. Elke keer dat de gebruikers de kubus vouwen, het verhoogt de perceptie en de memorisatie van de boodschap.